Kundeprofil & Samarbejde
Kundeprofil & Samarbejde
Vi har i dag over 4000 faste kunder i Danmark. Vi kan derfor med sikkerhed sige, at vi kan servicere og "handle" alleVores sortiment er i princippet ubegrænset, hvilket betyder at vi næsten kan love, at vi kan klare alt inden for reklame til både små og store virksomheder.
En kommende Detail Reklame A/S kunde, starter normalt med følgende:
- Kontakten etableres.
- Møde afholdes vedr. idéer/produkter og hermed kvaliteter, logo (nyt eller gammelt), tryk, farver, og -metoder,
antal osv. Iforb. hermed rådgiver vi gerne (gratis), ud fra den store erfaring vi igennem årene har fået.
- Korrektur & ordrebekræftelse udarbejdes, og godkendes herefter af Kunden.
- Produktion af film & klicheer igangsættes, hvorefter den endelige produktion påbegyndes.
- Levering af produkterne (til aftalt tid).
- Evaluering og rådgivning fortsætter herefter, så længe kunden ønsker det.
En typisk Detail Reklame A/S kunde har følgende indkøbsmønster:
Produkter:
· Reklamegaver - til medarbejdere & kunder til jul, receptioner, jubilæer, osv. Give-aways til det daglige forbrug, samt til messer, kampagner osv.
· Tøj med tryk & brodering - som arbejdstøj & reklamegaver.
· Skilte & Facader - skilte, facader, bildekorationer, osv.
· Tryksager - visitkort, brevpapir, kuverter osv. til det daglige forbrug, samt spec. tryksager som brochurer, løsblade osv.
Den Grafiske Tegnestue:
· Løbende udarbejdelse af design & forslag, når der er behov herfor.
· Udarbejdelse af annoncemateriale.
· Udarbejdelse af web-løsninger, samt evt. løbende opdatering.